כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
ג'ודי ניר מוזס ויעקב אגם באירוע שנקר ולנקום. עופרה שטראוס נוטעת זיתים. מיכאל חן איש השנה בתיירות. בורוביץ ואל על מול סבינה בירן וישראייר. ד"ר רוני אמיד בציפוי חדשני לשיניים. מייבלין ניו יורק.

ג'ודי ניר מוזס ויעקב אגם באירוע שנקר ולנקום. עופרה שטראוס נוטעת זיתים. מיכאל חן איש השנה בתיירות. בורוביץ ואל על מול סבינה בירן וישראייר. ד"ר רוני אמיד בציפוי חדשני לשיניים. מייבלין ניו יורק.
תאריך הכתבה: 14/02/2006



עשרות סלבריטאים נכחו באירוע
LANCÔME COLOUR DESIGNS AWARDS
מיזם האופנה הבינלאומי של 'לנקום' בשיתוף "שנקר" בתאטרון גבעתיים
מאת ניצן אופיר:
סלבריטאים רבים נכחו בתחרות עיצוב התלבושות LCDA שעיצבו בוגרי בית הספר שנקר בהשראת מראה האיפור חורף-קיץ 2006 של לנקום .
האירוע נערך בתיאטרון גבעתיים.
המוזמנים נהנו מתצוגת אופנה מרהיבה בהשראת מראה האיפור חורף-קיץ 2006 של לנקום שעיצבו בוגרי שנקר. כן נהנו מבר משקאות עשיר ומקייטרינג מפואר .
בין הקרואים:
אורנה דץ, ג'ודי ניר מוזס שלום, כוכי מרדכי, שירז טל, ליהי אלון, עלמה זק, גד פרופר, גדעון וקארן אוברזון, יקי הלפרין, עודד חלף, נעמה חסין, עינת ארליך, שרון איילון, טל מן, אגם רודברג, סימה בכר, אילן בכר, שרון זליקובסקי, ליאור דיין, בן גולדמן, סשה גרישקוב, אנה ארונוב ודני יוכטמן (לרקוד עם כוכבים), עינת שרוף, יעקב אגם, ספי שקד, בוני גינצבורג, גלית לוי, קרן שחם, איתן אורבך, גלית פרבר, קים רסליקוב, מוריאל סגל, קרן פרידמן, תמי טסקר, גל גדות, גלית יצפאן, דן תורג'מן, דנה דנטס, ליאור קרן, אלה מילשטיין, מיכל קלינגר, ליהי גרינברג, אמרי קמינר, ניבית בש, ירון מינקובסקי, רזיאלה גרשון, עדי הימלבלוי, ליאת בן רש"י, צילי נווה, שירה וילנסקי, אלינור קופלר ועוד.
צילם: פביאן קולדורף.

גד פרופר, ג'ודי ניר מוזס שלום, בהקלקת הגדלה גם יעקב אגם.



אוהבי השוקולד נטעו עצי זית בקיבוץ יד מרדכי יצרנית שמן הזית:
שני אוטובוסים ובהם עיתונאים וילדיהם יצאו לבוקר של כייף ונטיעות בטו בשבט, בקיבוץ יד מרדכי בחסות שטראוס עלית ושותפיהם לענף הדבש. האירגון המושלם היה של רני רהב.
משום שהילדים היו עיקר הסיור: הם פונקו בלי הגבלה בממתקים, שוקולדים, שוקו, מיני חטיפים, וכדומה כולם מתוצרת שטראוס עלית.
כך הפכו הקטנים למיטען אנרגיות סוכר, נסעו באוטובוס עליזים ושמחים וכפי שילדים מסוגלים, לפחות כך נהגו צאצאי המשפחה שלי, חיסלו, שוקולדים שלמים כאילו היו סנדביצ'ים.
ארוחת הבוקר שהייתה על טהרת הדבש כללה מאפי שוקולד ועוד מיני תפנוקים הנחשבים גן עדן לאוהבי הממתקים. לגדולים היו ירקות ועוד מיני מאכלים בריאים, אבל מי נוגע בהם כשהוא טובע בעולם השוקולד, המעדנים ועוד.
אחר כך התרכזו בנטיעות. עצי זית הם האופנה העכשווית. הקטנים קיבלו אתי חפירה נחמדים והעצים יצאו לדרך. עוד התפנקו הקטנים בסיור בפינת החי, בנסיעה על טרקטור לרפת ובסיור בממלכת הכוורנים והדבש. גם כשהסיור תם, הקטנים עוד הצליחו לדחוס לתוכם עוד גלידה, ארטיק, מעדן מפנק נוסף של שטראוס וכך הלאה. היה בוקר מסוכר ומרנין. עתיר קלוריות ומתוקים. אבל מי סופר? ( לאה אתגר )
ממשרדו של רני רהב נימסר:
עפרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס עלית , ארז ויגודמן נשיא ומנכ"ל שטראוס עלית, גיורא בר – דעה מנכ"ל שטראוס עלית ישראל וניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, נטעו עצי זית ביער "לב אחד" בקיבוץ יד מרדכי לרגל חג ט"ו בשבט, ביום שישי, 10/2/06.
במסגרת אירוע הנטיעות עפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס עלית, אמרה כי, "חומרי הגלם שמהם אנחנו מייצרים את המוצרים הם מוצרי חקלאות שרובם גדלים ברחבי הארץ ולכן זאת הזדמנות מיוחדת עבורנו לטעת את הדור הבא של עצי הזית שיניבו גם פרי לדור הבא. לנטיעת עצי הזית יש משמעות נוספת כי בחלקים אחרים של הארץ אנשים לוקחים לעצמם את החוק לידיים ועוקרים עצי זית ולכן זהו המסר שלנו לכולם, אנחנו עם שוחר שלום ומתנגדים למעשי אלימות ואנחנו נוטעים עצי זית ולא עוקרים אותם ומוקיעים כל פעולת אלימות או כל פעולת עקירת עצי זית של חקלאים באשר הם".
ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, אמר במסגרת אירוע הנטיעות כי: "אנו הקמנו את יער "לב אחד" בנקודת ה"פילבוקס" של יד מרדכי שרוותה קרבות רבים ונטענו את עצי הזית שהינם מסמלי השלום היותר בולטים".
בצילום:
גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס עלית ישראל ועפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס עלית נוטעים עץ זית ביער "לב אחד" בקיבוץ יד מרדכי.

גיורא בר דעה ועופרה שטראוס בנטיעות. גם בהקלקת הגדלה.



מיכאל חן הוא איש השנה בתיירות
הממונה על השיווק האזורי אילת- מיכאל חן, נבחר לאיש השנה בתיירות באילת.
חן נבחר בשל פועלו הרב בתחום התיירות ובתיירות הנכנסת.
מיכאל חן מתמחה בתיירות ומיחשוב ובעל ניסיון בינלאומי רב. בין השאר עבד חן בארצות הברית ובאירופה שם עסק בשיווק וניהול נציגויות של משרד התיירות.חן, תושב אילת ותיק, כיהן בעבר כממלא מקום מנהל נציגות משרד התיירות בצרפת וכקונסול תיירות של ישראל לאזור המערב התיכון בארה"ב (13 מדינות). בעבר אף כיהן במנכ"ל ויושב ראש ועדת השיווק של התאחדות מלונות אילת וכנספח תיירות של ישראל בסקנדינביה ופינלנד (שוודיה, דנמרק, נורווגיה ופינלנד). במהלך שירותו במדינות סקנדינביה, ארה"ב וצרפת, היה חן אחראי על שיווק התיירות לישראל, קידום השקעות בתחום תעשיית התיירות, עידוד ופיתוח תיירות כללית, תרבותית ודתית מארה"ב סקנדינביה וצרפת, ובמיוחד פיתוח תיירות שכר לאילת.
בשנת 1997 הוענק למיכאל חן אות הצטיינות מהתאחדות המלונות וענף התיירות באילת, וזאת על פי ההישגיים המרשימים בתנועת התיירות מסקנדינביה ופינלנד כתוצאה מהפעילות הענפה והמקצועית שביצע בעת שירותו בתפקיד כנספח תיירות בסקנדינביה.



ביריד התיירות, איזי בורוביץ וסבינה בירן:
בפתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM שמתקיים זו השנה ה-12 בגני התערוכה בתל אביב הציגו יותר מ-30 מדינות ונציגים מכל הארץ. היריד הינו האירוע השנתי של ענף התיירות והוא נועד לקדם תיירות נכנסת, תיירות פנים ותיירות יוצאת.
שני המתחרים על הקו לניו יורק בצילום משותף, אמנם מרוחקים זה מזה, איזי בורוביץ יו"ר אל על וסבינה בירן מנכ"ל ישראייר. על פי ההחלטה המשפטית: טסות שתי החברות בקו תל אביב ניו יורק, אף על פי שחברת אל על עדיין מגישה התנגדויות.
צילם ישראל הדרי.

השר אברהם הירשנזון עם סבינה בירן מנכ"ל ישראייר. בהקלקת הגדלה גם איזי בורוביץ יו"ר אל על ואלי כהן מנכ"ל משרד התיירות.



הדבקת ציפוי לשיניים בשיטה אמריקאית:
בימים אלו משיק בישראל, דר' רוני אמיד מתל אביב, רופא שיניים העוסק בתחום שיקום הפה ואסתטיקה דנטלית מזה 15 שנה וחבר נספח באקדמיה האירופית לאסתטיקה דנטלית, את LUMINEERS – לציפוי והלבנת השן ללא פגיעה (שיוף) בשן.
המדובר בציפוי שיניים מחומר המזכיר בדקותו עדשות מגע, הוא מיוצר בארה"ב. נימצא בשימוש כשלוש שנים. יש עליו חמש שנות אחריות ומחירו כ 1200 דולר לשן.
ההלבנה הינה לצמיתות ללא שינוי בגוון הציפוי או באיכותו. בנוסף, ניתן להשוות את גוון השן לצבע הרצוי.
עוד מאפשרת השיטה בהדבקה: ציפוי ושיקום מבנה השן בשל שבירה או סידוק.
סגירת מרווח בין השיניים הפוגע בתפקוד או במראה האסתטי,
ציפוי שורשי השיניים אשר נחשפו כתוצאה מנסיגת חניכיים,
יישור שיניים לא אחידות או קצרות ויישור שיניים מהיר, ללא שימוש במתקן אורטודנטי לאורך זמן,
שיקום מבנה הכתר והתאמת הצבע לשיניי הפה – ניתן להדביק גם על כתרים ישנים, במקרים בהם רוצים לשנות את צבע הכתר.



מייבלין ניו יורק:
מייבלין ניו-יורק מותג האיפור הבינלאומי המחדש ללא הרף, משיק הפעם חידוש עם בשורה לכל מי ששפתיים לחות ורכות חשובות לה ובנוסף רוצה להגן על השפתיים מפני יובש ויחד עם זאת להעניק להן מראה חושני ועשיר, מלוטש ואופנתי. שפתיים לחות ומפתות אך יחד עם זאת מוגנות מפני יובש וסדקים שהם האויב הגדול של שפתיים רכות וחושניות.
מויסטר אקסטרים – השפתון החדש של מייבלין ניו-יורק אשר מושק בימים אלה בעולם ובישראל הוא המצאה מרשימה. מעתה בשפתון אחד – מרכיבי הגנה פעילים משולבים באיכויות של שפתון עשיר בלחות "אקסטרימית", שונה מכל לחות בשפתונים אחרים. הלחות והגוון העשיר והעמוק של השפתון מעניקים לשפתיים מראה חושני ומלא באופן מיוחד.
מחיר לצרכן: 74.99 ₪
מחיר היכרות לחודש פברואר 48.99 ₪
אדריאנה לימה, דוגמנית העל הבינלאומית, ממוצא ברזילאי וכוכבת תקשורת, נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של MOISTURE EXTREME.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי