כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
איך התגברה גלית לוי על המועדון שנסגר? מלי לנגוצקי חגגה יומהולדת שבעים. פרמיירות בהבימה. השקת קשארל מושלמת. שלוה בן גל ומישל שאטו. רדיו ללא הפסקה. פני חנוכיה של מור גולדשטיין. משקפי קריאה מתקפלים.

איך התגברה גלית לוי על המועדון שנסגר? מלי לנגוצקי חגגה יומהולדת שבעים. פרמיירות בהבימה. השקת קשארל מושלמת. שלוה בן גל ומישל שאטו. רדיו ללא הפסקה. פני חנוכיה של מור גולדשטיין. משקפי קריאה מתקפלים.
תאריך הכתבה: 24/12/2005



גלית לוי: המועדון נסגר בערב המסיבה.
גלית לוי, שמלות כלה ועוד, ערכה לעצמה מסיבת עשור במועדון לילה "ויסקאיה" בתל אביב, ושלחה כרטיס הזמנה שחור זהוב והיא יפה בו ולבושה כמו בהוליווד.
קיבלתי שני כרטיסים כאלה בדואר. אחד מגלית לוי עצמה ואחד מאשת יחסי הציבור אריאב בלהסן. כל כך רציתי להגיע. אבל לקראת עשר, שעת תחילת החגיגה, התעייפתי ונרדמתי. למוחרת ניחמו אותי העיתונאים באומרם כי היה להם ערב צפוף מדי. אירעה תקלה: המועדון חדש – "ויסקאיה", של משפחת גבריאלי שעתיד היה לפתוח לראשונה את שעריו באירוע חגיגי זה. קיבל צו עירוני שאסר פתיחתו כשעתיים לפני המסיבה הגדולה. גלית לא נתנה לבשורה המרה להרוס את שמחתה ובלי לחשוב פעמיים החליפה את מיקום המסיבה למועדון הסמוך – "האומן 17". כך ניצלה המסיבה. הגיעו: אורלי וינרמן שהגיע ללא החבר החדש, טל מן, מיכל זוארץ, ליהי אלון, מורן עטיאס, רוברט בן שושן, אנסטסיה מיכאלי, אורית פוקס, מורן אייזנשטיין, ג' יפית ובעלה לעתיד, מאיה ישעיהו, דנה אינטרנשיונל שהופיעה על הבמה, חן שילוני, סימה בכר, טל מוסרי, אורלי באומן, שרון דורני, דדי זוהר ועוד, כולם פרט לפנינה רוזנבלום שחלתה. מי כמו גלית לוי יודעת להפוך תקלה למעלה: במסיבה שלה היה צפוף, שמח ופופלרי. הפירגון הפך אסון לששון.
לאה אתגר.

גלית לוי והעשור.



מלי לנגוצקי בת שבעים ורוזנבלום חיה בשביל האהבה.:
במועדון האיסט התל אביב, בבוקר יום שישי חגגה לעצמה הארכיטקטית והציירת מלי לנגוצקי יומהולדת שבעים. על כרטיסי ההזמנה היא הדביקה צילומיה של אז והיום, ובשעה 11 בבוקר כבר היו אצלה כל האורחות החשובות: הן ישבו בשקט, שתו תה צמחים, ונגעו בחטיפים דקים שקופים. (שקיפות זה שם המשחק היום), . האורחות הקשיבו לדבררי הנכדה \ האחות \ החברה \ של מלי לנגוצקי מברכות אותה. אחר כך עלתה לברך פנינה רוזנבלום שמעט קודם לכו הושבעה לכנסת.
רוזנבלום אמרה דברים נהדרים על טוב ליבה ומקצועיותה של לנגוצקי. היא סיימה כשציינה שהכי מרגש הוא שלנגוצקי מצאה אהבה גדולה וחדשה בגיל שבעים, ואני, כך אמרה רוזנבלום, אשה רומנטית, שלא יכולה לחיות בלי אהבה.
חגגו שם נאוה ברק, דליה מזור, הדסה שטרן, רזיאלה גרשון, רותי גלעד, נעמי צ'רפק, רונית ואירית מטיאס, דליה בן ארי, ועוד חמישים נשים שתרמו כולם למעון לנשים מוכות במקום לקנות מתנה לכלת היומהולדת. יפה.
לאה אתגר


פרמיירה הכי יפה בהבימה.
ככל שמתפרסם שתיאטרון הבימה מצויי בקשיים כספיים. התקרה כמעו מתמוטטת, התאורה מיושנת וחוטי חשמל חמורים מהווים ממש סכנה, כך הולכות הפרמיירות של הבימה והופכות לאירועים אליהם מגיע מיקבץ האנשים מהרתקים במדינה. מין קומבינציה של כסף עם תרבות, מחליטנים עם כוכבי תיקשורת. גיבורי עבר וגיבורי הווה. כוכבי עבר הם טרנד רטרו עכשווי בחברה הישראלית. כוכבי עבר עם הסטוריה של עשרים שלושים שנה, הם מיצרך מבוקש בכל אירוע. אין לי הסבר מדוע לאחרונה מציעים לי יותר ויותר פיתויים להגיע לאירועים. אולי בגלל שהוזמנתי להופיע אצל רנו פסקל ולעשות מעצמי אדיוט בערוץ הצחוק. או שהמחליטנים התחילו לחבב זקנים. בבכורה אחרונה של הבימה. היה משעשע: חנה לסלו על הבמה ועוד שורה ענקית של שחקנים בהצגה ששמה, "מבקר המדינה 2005", גירסה עדכנית, כולל כל השחיותיות. למות מצחוק עצוב.
בשל פירסום עונייה של הבימה,יותר ויותר ספונסרים מוכנים לתת חסויות לכיבוד שבסוף ההצגה, אז יוצאים השחקנים ומתערבבים בקרואי הפרמיירה הבוגרים שטרם התעייפו ועזבו הבייתה. הכיבוד מגיע מתורמים עם אופי של מזון בריאות וצמחונות כמו ספא בצפת, מצפה הימים בראש פינה, כיוונים כאלה. אם אין ספונסרים, מקבלים בורקעס, מקלות מלוחים, ויין בינוני בכוסות פלסטיק. אבל גם אז הפרמריות של הבימה הן חגיגה. אפילו בני דורה של מורן אייזנשטיין מגיעים.
זה המקום היחיד שאתה עדיין יכול לגעת בגילה ומשה קצב, לראות מקרוב את נאוה ברק, אפילו את ברק בעצמו עם נילי. לאחרונה רואים שם גם את מיכאל שטראוס מהמחלבות, הפרופרים מבעלי אוסם וכל אנשי חצר המלכות: החל מאורנה פורת, חנה מרון, רות דיין, מרים עציוני, רם אורן, יאיר גרבוז, עודד בן עמי, דודו טופז. אמנון זכרוני. נחמיה שטרסלר, דן מרגלית, דוד גלבוע, וכך הלאה. כל אורח היה או הווה, פיגוז בתחומו.
השחקן יעקב כהן עלה בסוף ההצגה, ואמר משהו כמו, קהל נכבד אני מקווה שנהניתם מההצגה בחינם. זה היה בבחינת שפיכת דלי מיים קרים על הראש, בעיתוי חזק. גם אז לא בטוח שדלי מיים - יעזור.
לאה אתגר.


השקת בושם "פרומס" לקשארל, ההצגה הכי טובה בעיר:
במועדון סטואה בגעש חגגה חברת קשארל הצגת בושם חדש ושמו "פרומס" זו הייתה ההצגה הכי טובה בעיר:
בכניסה למועדון הקלידו את שמך דיילות יופי מיומנות היישר לתוך המחשב והוציאו לך כרטיס ישיבה. הסדרים העניקו חשיבות ויעילות. לא כל מי שמגיע נכנס. יש סדר ויש כיוון. אחר כך העבירו אותך דרך חדר סגור ועדין: שמו עליך אוזניות, השמיעו לך מוסיקה השמימית במיצג עדין של חדר מיטות, פרחים צלילים ויופי עם לטיסיה קסטה, הכוכבת הצרפתייה העכשווית. הכניסה היתה בבחינת חוויה רוחנית שמתרגמת ריח למראה עיניים ולצלילים. רמת ביצוע מושלמת לכל מי שמתכנן אירוע מוקפד ומקצועי. אחר כך נכנסו כל היפות ומעט הגברים, לבר המועדון, שהיה עשיר במשקאות אלכוהולים כרצונך, וחטיפים ממולאים ומוצלחים בשיא השלמות.
משם נפתחו דלתות האולם, כולו זוהר בבדים לבנים, בעצים מושלגים, בהחלקה על הקרח, בתאורה נכונה, וביפהפיות מוארות בקרני לייזר. הייתה הרצאה קטנטנה, מדוייקת וחכמה. במיצג המילולי ביקשו ממך להושיט יד מתחת לשולחנך ושם היה מודבק בעבורך בקבוקון בושם קטן.
המזנונים היו ברמה בינלאומית. האוכל מצויין, לא עמוס מדי ונכון בהרכביו, נכון גם בצבעיו ובכמויות. גם זו חוכמה גדולה בתורת האירוח.
את האירוע הנחתה דורית וידבסקי. היתה בחגיגת הבושם הזו, אוירה בינלאומית, נינוחות וציוריות. הכל דפק כמו שעון שוויצרי. חייבים להודות שאפשר היה ללמוד שם פרק בהילכות מיצגים ואירוח.
(לאה אתגר)


שלוה בן גל ומישל שאטו:
כ 300 קרואים נדחקו למסעדת ימה בנמל ת"א בבעלות מיכה לאוטמן ואיתן יועד במסיבת האופנה נוצצת שהפיקה שלוה בן-גל. השתתפו 17 דוגמנים וזמרת אופרה לכבוד הקולקציה החדשה של מעצב העל לגברים מישל שאטו. הוא השיק ליין חדש של לבנים לצד בגדי החתנים המרהיבים . מישל שאטו חיתן בעבר את קובי עוז, אקי אבני, הלביש את סקאת והראל, ליאור נרקיס, סמי הורי ,להקת גיה ועוד. באותו מעמד נפתחה תערוכתה של הציירת קלר מזרח . עוד הגיעו: טל ברודי ותירצה, בועז גיסין,הזמר יזהר כהן,הדוגמניות ומלכות היופי קים רוסליקוב יאנה קלמן עם בעלה עו"ד דור זילברג, רווית ירקוני שהגיעה עם אמה, עירית ענבי מהגרלת הפייס, אבלין הגואל, ברוריה פסקל, אורן תורג'מן ועוד.
בצילום: מיכה לאוטמן מבעלי "ימה"עם קים רוסליקוב ויאנה קלמן.

מיכה לאוטמן וקים רוסליקוב. בהגדלה גם יאנה קלמן.



הרדיו ללא הפסקה
ברדיו ללא הפסקה ציינו עשור לתחנה בשידור חגיגי ממועדון הקמלוט בהרצליה, בהשתתפות כל כוכבי הרדיו,ביניהם: דידי הררי, נתן זהבי, ניסים משעל, ורדה רזיאל-ז'קונט, מרב מיכאלי, איריס קול, שמוליק טיאר ועוד אומנים מהמובילים בארץ. כל שעה התחלף פאנל אחר על הבמה, באחד הפאנלים השתתף שר התחבורה, מאיר שטרית, אשר ראיין את ניסים משעל ואת שאר המשתתפים כמו: נתן זהבי, מרב מיכאלי. במהלך הערב, התקיים גמר חידון העשור ולזוכה במקום הראשון הוענק 103,000 ₪ במזומן. בחלק האומנתי הופיעו עברי לידר, שלומי סרנגה, מרגלית צנעני שירי מימון ועוד.
בין התכניות המרכזיות של הרדיו: התקווה- מרב מיכאלי, משעל על הבוקר- ניסים משעל, איריס קול, זהבי עצבני- נתן זהבי, דידי לוקאלי- דידי הררי והמומחים: ורדה רזיאל ז'קונט, שמולק טיאר, יוסי סיאס ועוד. הגיעו לחגוג עם התחנה: אלי עזור, בעל התחנה, דודי ויסמן, אמנון דיק, ליאורה עופר, יעקב גלברד, יורם דר ומוטי שקלאר, עדנה לב ועוד. היה בר חופשי, ובתקרובת הגישו נקניקיות חריפות ומפולפלות. יום הולדת שמח לתחנת "רדיו ללא הפסקה".
פנינה סלע.


פני החנוכיה של מור גולדשטיין:
מור גולשטיין בת ה- 26 לא תיארה לעצמה שבמשך 4 שעות יציירו על פניה מיטב המאפרים חנוכייה מבלי שתזוז . העבודה האומנותית של חברת האיפור הבינלאומית "איל מקיאג'" , התמקדה בציור גוף של חנוכייה על פניה של הדוגמנית, הצבעים העשירים שנבחרו מעניקים תחושה של אש אמיתית, לצד להבות מצוירות בזמן ששאר הפנים כוסו בצבע זהב בעזרת צבע שמן ואבקות מבריקות. את החנוכייה החליטו לעטר בנצנצים והעיקר שיהיה חג שמח .
לדוגמנית שלום- והיא קיבלה עיסוי ראש וקרקפת במתנה על שעמדה בהצלחה במשימה.

פני חנוכיה לאיל מקיאג' ומור גולדשטיין.



האם אלה המשקפיים של דודו טופז?
משקפי קריאה מתקפלים ב 3000 שקלים.
משקפי קריאה עבודת יד של מעצבת העל Judith Leiber , המסגרת עשויה מתכת בשילוב פלסטיק ומשובצות בקריסטלים של סוורוסקי. המשקפיים כ"כ נוחים, אפשר פשוט לקרוא, להנות , לקפל את המשקפיים ולהכניס לכיס.
מחיר משקפי ג'ודי ליבר הינו 3000 ₪ . להשיג ב- City Optic רח מנחם בגין 12 בניין דרום אפריקה. מתחם הבורסה ר"ג .



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי