כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
איך מוציאה "אורנג" חצי מליון דולר על קמפיין שיתוף פעולה עם הסרט "שר הטבעות"? איך אחרי שראיתי את הסרט, הטלתי ספק בכך שיהפוך לאופנת מבוגרים?

איך מוציאה "אורנג" חצי מליון דולר על קמפיין שיתוף פעולה עם הסרט "שר הטבעות"? איך אחרי שראיתי את הסרט, הטלתי ספק בכך שיהפוך לאופנת מבוגרים?
תאריך הכתבה: 12/12/2001



קמפיין חדש של "אורנג'" בכחצי מליון דולר:
עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בפרטנר תקשורת הודיע במסיבת עיתונאים בתל אביב, כי לראשונה חוברת "אורנג' ישראל" לשאר מדינות העולם. "אורנג'
ישראל" חוברת לקמפיין אינטראקטיבי בינלאומי עם מדינות כמו אנגליה, צרפת, בלגיה, הולנד ועוד. פעילות אורנג' הבינלאומית נעשית בשיתוף עם חברת RIOT-E ומטרתה העשרת עולם התוכן למשתמשים.
קרן הדגיש, כי מדובר בשיתוף פעולה ראשון וייחודי מסוגו עם חברת "פורום פילם", שמקרינה את הגרסה הקולנועית של "שר הטבעות" – LORD OF THE RINGS, הטרילוגיה הנצחית שהציתה את דמיונם של למעלה מ- 100 מליון קוראים בעולם. הוא הוסיף, כי הפעילות העולמית תימשך לאורך שלושת סרטי "שר הטבעות", אשר כל אחד מהם יצא לאקרנים אחת לשנה.
הסרט "שר הטבעות – אחוות הטבעת" הוצג בבתי הקולנוע בארץ, בו זמנית עם מועד תחילת הצגתו בארה"ב. נכחתי בבכורה של הסרט. התיקשורת הגיעה לבכורה בקולנוע שברחוב דיזנגוף בהרכב מלא. האולם היה מלא מפה לפה. לצערי, ולמרות יופיו של הסרט, צילומיו המרהיבים, המשחק המצויין והפירוטכניקה המדהימה, הרי בשל אורכו, נישברתי אחרי כמעט שעתיים ועזבתי. תפסתי את הפרינציפ: סכנות, אסונות, הטבעת כמעט אובדת, כמעט עוברת לידי הרשע, ולבסוף הטוב מנצח. קשה לי להאמין שהסרט הזה יתפוס את עולם המבוגרים, כפי שהארי פוטר תפס את עולם הילדים. בזמנו, אהבתי לקרוא את שר הטבעות של טולקין. אבל קשה לי להאמין שאני אתחיל להשתגע על המשחקים והסרטים שייצאו כל שנה בזה אחר זה. משום שאיני רוצה להגיד שאורנג' שמה כספה במבצע פירסום בסרט ענק אבל בעל סיכויים בינוניים להפוך לאופנה, אאשים את עצמי ואגיד שאולי איבדתי כמבוגר את נישמת הילד שבי. אגיד גם כי יש לי אינטרס אישי: הייתי שמחה מאד לו אורנג' הישראלית הייתה משקיעה בקמפיין פירסום מקומי של "נוצץ" למשל: עיתון אינטרנטי יומי ומקורי, ישראלי, מעניין, וצומח במספר גולשיו כל יום.

המכשיר הסלולרי והטבעת, חצי מליון דולר.

איאן מק'קלן בתפקיד גנדלף כמפרסם אורנג'.

גנדלף בשר הטבעות, אחוות הטבעת לאורנג'

אבל חברת אורנ"ג בחרה להשקיע בסרט מדהים. איך? במסגרת שיתוף הפעולה עם הסרט, תתקיים פעילות רחבת היקף של פרטנר תקשורת , בה ניתן יהיה לקחת חלק בעולם האגדה הקסום של "שר הטבעות" באמצעות הורדת אייקונים ורינגטונים ייחודיים של הסרט למכשיר הסלולרי, השתתפות במשחקי טריוויה סלולרית קולית וב- SMS , מידע על הסרט ומשחקים ב- WAP, קבלת הנחות ברכישת כרטיסים לסרט וכרטיסי טלפון ( big talk ) מעוטרים בדמויות מהסרט. עם עליית הקמפיין, יחולקו מדי יום בין משתתפי משחק הטריוויה מאות כרטיסים וכרטיסי הנחה לסרט בבתי הקולנוע ופרס גדול של חופשה חלומית זוגית באי הקסום זנזיבר. הקמפיין הפרסומי יכלול סרט פרסומת אשר יוקרן בבתי הקולנוע, קמפיין SMS ,פרסום בטלויזיה, בעיתונות וברדיו ובפעילות קד"מ.
עלות ההשקעה השיווקית - פרסומית בפרוייקט כחצי מליון דולר.
דרור זורע, מנהל השיווק של חטיבת התוכן והמדיה בפרטנר תקשורת, אמר היום, כי המבצע מאפשר למנויי orange השונים ליהנות ממגוון שימושים בשרותי התוכן בהתאם לצורכיהם השונים.
על משחק הטריוויה: מחייגים לקו orange 676600 – 067 , משתתפים במשחק הטריוויה על שר הטבעות וזוכים לכרטיסים חינם לסרט או בפרס הגדול: חופשה זוגית חלומית באי זנזינבר. ניתן להשתתף במשחק גם ב- SMS על ידי משלוח הקוד gsar ל- sim center ( מספר 999 ).
על קמפיין ה- SMS : הקמפיין יעודד את הלקוחות להשתתף במשחק SMS של שר הטבעות באתר orange gamez שבאתר orange. כמו כן, הקמפיין יזמין את לקוחות orange בעלי מכשירים תומכי אייקונים ורינגטונים להגיע לבית הקולנוע ולהציג את האייקון/רינגטון על מנת לזכות בכרטיס הנחה לסרט.
חברת סייבר- וי-קום עיצבה את אתר "שר הטבעות", בתוך האתר של orange באינטרנט.
האתר יכלול את כל המידע בנושא המשחקים והפרסים השונים במסגרת מבצע "שר הטבעות". פרטים נוספים באתר orange באינטרנט: www.orange.co.il.
מי מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי. מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. ארטדיירקטור: זאב רביד. קופירייטר: צור גולן. סופרוייזר: שרית רונה. תקציבאית: עמית תובל. חברת הפקה: פאראדיסו.
"הטבעת האחת למשול בכולן, הטבעת האחת למצוא אותן, הטבעת האחת להשיב את כולן ובחשיכה – לכבול אותן ..."
ג.ר.ר. טולקין (שר הטבעות).
פרטנר תקשורת, המובילה בתקשורת סלולרית מתקדמת, מציגה מגוון שרותי תוכן לכבוד חג החנוכה. שרותי התוכן ילוו בקמפיין פרסום. orange gamez – משחקים כל תקופת חג החנוכה בכל המשחקים, ללא תשלום: אתר המשחקים של orange כולל 11 משחקי sms מרתקים, שבהם ניתן לשחק בכל מקום ובכל זמן, ישירות מהטלפון הסלולרי. במשך שמונת ימי החג יוכלו לקוחות orange לשחק בכל משחקי orange gamez, ללא תשלום ולזכות בפרסים. המשחקים בהם ניתן לשחק כוללים, בין השאר, את "הפורץ" (יש לפצח קוד כספת), "מוקשים" (יש לחשוף שדה מוקשים מבלי לעלות על מוקש), "סלבריטי" (יש לחשוף אישיות המסתתרת מאחורי רמזים), "טריוויה-נובלה" (משחק הטריוויה למכורים לטלנובלות), ועוד.
במסגרת מבצע "שר הטבעות" של orange , יעלה באתר orange gamez בשלושת הימים האחרונים של החג משחק הטריוויה "שר הטבעות", ללא תשלום.
באתר מוצגות הוראות למשחקים השונים, טבלאות השיאנים בכל משחק, אזור בו יכול השחקן לצפות בשיאיו בכל אחד מהמשחקים, פרסים וכו'. פרטים נוספים על orange gamez, באתר האינטרנט של orange: www.orange.co.il. כן, orange מציגה במהלך החג גלרייה ייחודית באתר orange fun, שתכלול, כמו בכל חג, מבחר ringtones, icons , funny sms , picture messaging – כולם ברוח חג החנוכה.
על הקמפיין: קמפיין הפרסום יחל ב- 6/12/01 ויוצג על גבי סטריפים בעיתוני הנוער ובקמפיין sms, שבו יישלח sms לכל לקוח שנרשם אי פעם למשחקי orange gamez. כמו כן, יישלח מייל המודיע לכל לקוחות orange, אשר נרשמו באתר orange, על משחקי orange gamez במהלך החג.
מי מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי Y & R. מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. מנהל קריאטיב: יורם דמבינסקי. ארטדיירקטור:איציק זוננשטיין. קופירייטר: צור גולן, אסי שביט. סופרוייזר: שרית רונה. תקציבאית: טל אבירם.


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי