כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
חיים פלטנר על מוצרים חדשים ל"היולט פקארד" ועל מוצרים חדשים לחברת השוקולד עלית. גם על מכונית ב 1.7 מליון דולר.

חיים פלטנר על מוצרים חדשים ל"היולט פקארד" ועל מוצרים חדשים לחברת השוקולד עלית. גם על מכונית ב 1.7 מליון דולר.
תאריך הכתבה: 27/10/2003



מחשבים, מצלמות ועוד מוצרים חדשים לחברה שהביאה ארצה את פורמולה 1 מכונית ששוויה 1.7 מליון דולר.
מאת חיים פלטנר:
המחשב הנייד, הלפטופ, הפך זה מכבר לציודו האישי של כמעט כל איש עסקים מהוגן בעולם המערבי. חברת HP ישראל, מבקשת עתה להכניס עתה את המחשב הנייד לסלון, כך שישתלב בתחום הבידור הדיגיטלי שלנו בבית.
HP , שהיא החברה המובילה בארץ במכירת מחשבים ניידים, השיקה בימים אלה שורה של מוצרים חדשים- מחשבים ניידים, מצלמות דיגיטליות וצורבי DVD . פרטים ראשונים על המוצרים החדשים ועל הטכנולוגיה המתקדמת שתיכנס בקרוב לסלון שלנו- יכלו העיתונאים לקבל במסיבת עיתונאים שנערכה בהנגר 11, בנמל הישן של תל אביב. לא נלאה אתכם בפרטים טכניים, אבל הרעיון המרכזי בתחום חדשני זה- המחשב הנייד שלכם ייהפך מעתה למרכז בקרה והפעלה של כל מערכות הבידור בבית: מכשיר הטלוויזיה, הוידיאו, מערכת הסטריאו וה- DVD . ועוד חידוש טכנולוגי מעניין שהוצג בפני הנוכחים- DVD בעל יכולת הקלטה מן הטלוויזיה, שמאפשר גם להמיר את סרטי הוידיאו הישנים שהוקלטו בעבר על קלטות VHS למתכונת דיגיטלית. מחיר המכשיר למעונינים- 2500 שקלים. אגב, מחיריהם של המחשבים הניידים החדשים שמציעה HP נעים בין 6500 ש"ח ל- 10,000 ש"ח.
מסיבת העיתונאים שארגן משרדו של רני רהב הייתה ססגונית למדי- ההסברים של נציגי HP ישראל, איציק בנבנישתי וקובי אלבז, לוו בצילומי מולטימדיה ענקיים מכל פינות האולם, וברקע ניצבה מכונית מרוץ מקבוצת ויליאמס ב.מ.וו. הגרמנית , המשתתפת בטורניר מרוץ "פורמולה 1" ואשר הוטסה במיוחד לארץ לקראת השקת המוצרים החדשים. ומה הקשר בין מכונית זו ל-HP? מסתבר ש- HP החליטה להעניק את חסותה לקבוצה הגרמנית המשתתפת בטורניר ואף תרמה רבות לפיתוח מערכות המחשוב במכונית זאת, שהיא חלומו הרטוב של כל חובב מרוצי מכוניות. המכונית יכולה להגיע למהירות של 398 קילומטר בשעה ומי שמתכוון לרוכשה, מוטב שיכין בחשבון הבנק שלו סכום של 1.7 מיליון יורו (כ- 8.8 מיליון ש"ח(, לא פחות ולא יותר. השאלה היא, היכן יוכל בכלל לנסוע בארץ במהירות כזאת- אבל זו כבר בעיה של עשירים, כמו שאומרים במקומותינו.

שוקולד פרה, מתאים גם לטוסט:
מאת חיים פלטנר:
ה"פרה" של עלית ממשיכה להפתיע. קרוב לשבעים שנה היא מקשטת את השוקולדים של עלית. לפני כשנה עברה מתיחת פנים והפכה לדמות שובבה ועליזה יותר, ומעתה היא תקשט את העטיפות של כמה מוצרים חדשים שטרם ראינו בארץ.
במסיבת העיתונאים שערכה עלית ממתקים, יכלו העיתונאים לטעום מן המתוקים האלה- ובראש וראשונה מן ה"גבינה הצהובה" של השוקולד. אלה הן פרוסות דקות של שוקולד מיוחדות לסנדביץ' או לטוסט. מאכל מקורי וגם טעים לחיך.
מוצר נוסף שבו מפתיעה עלית- עוגת שוקולד עגולה בשלושה טעמים: שוקולד לבן עם מילוי בטעם גבינה, שוקולד חלב בטעם עוגת ריבת חלב ושוקולד מריר עם מילוי בטעם בראוניס.
שאול שלח, מנכ"ל חברת הממתקים של עלית, ציין כי המוצרים החדשים יאפשרו לעלית לא רק לשמור על חלקה היחסי בשוק השוקולד בארץ, כ- 70% , אלא גם להגדיל את חלקה בו. וכאן המקום להזכיר, כי למרות המיתון גדלה השנה צריכת השוקולד בארץ בכששה אחוזים. עלית עצמה הגדילה בכשלושים אחוז את המכירות של מוצרי הפרה ופסק זמן. אגב, גם חטיף זה עובר עתה מהפך- את מקום הקוביות המרובעות יתפסו מעתה 4 כדורי סל משוקולד. בסרטי הפרסום לחטיף, המכונה 4PLAY מככבים, איך לא, שחקני קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב המאומצת על ידי עלית.
בעלית מקווים, כי החורף הזה נאכל יותר שוקולד. הנתונים מראים, כי בתחום זה עדיין הישראלי מפגר בהרבה אחר תושבי אירופה וארצות הברית. הצריכה לנפש של שוקולד בארץ היא כשלושה קילו לשנה בלבד, בעוד שבאנגליה היא גדולה פי 4! ולגרגרנים בינינו נזכיר, כי עדיין לא הומצא שוקולד שאינו מכיל מנה גדושה של קלוריות. ראו הוזהרתם.



 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי